FreeStyle

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

3 posters

    Net die Djirre sal wiet - vers voorlesing deur Ammie Moon

    AmmieMoon
    AmmieMoon


    Location | Ligging : Saldanhabaai
    Posts | Bydraes : 413
    Points | Punte : 689
    Join date | Datum aangesluit : 2011-08-28
    Age | Ouderdom : 25

    Net die Djirre sal wiet - vers voorlesing deur Ammie Moon Empty Net die Djirre sal wiet - vers voorlesing deur Ammie Moon

    Post by AmmieMoon Sun 25 Sep 2011, 10:26 pm

    Nomsa se gebed....... (deur Ammie Moon)
    Attachments
    Net die Djirre sal wiet - vers voorlesing deur Ammie Moon Attachment12 Track 12 - Net die Djirre sal wiet - wma.wma
    luister met oorfone vir maksimale effek
    You don't have permission to download attachments.
    (2.7 Mb) Downloaded 5 times
    Claira Summers
    Claira Summers


    Location | Ligging : Naboomspruit
    Posts | Bydraes : 347
    Points | Punte : 489
    Join date | Datum aangesluit : 2011-09-25
    Age | Ouderdom : 49

    Net die Djirre sal wiet - vers voorlesing deur Ammie Moon Empty Re: Net die Djirre sal wiet - vers voorlesing deur Ammie Moon

    Post by Claira Summers Sun 25 Sep 2011, 10:56 pm

    Absoluut fantasties!!! En dis al ........
    AmmieMoon
    AmmieMoon


    Location | Ligging : Saldanhabaai
    Posts | Bydraes : 413
    Points | Punte : 689
    Join date | Datum aangesluit : 2011-08-28
    Age | Ouderdom : 25

    Net die Djirre sal wiet - vers voorlesing deur Ammie Moon Empty Re: Net die Djirre sal wiet - vers voorlesing deur Ammie Moon

    Post by AmmieMoon Mon 26 Sep 2011, 12:16 am

    Baie dankie Claira .... Ek waardeer groot Like a Star @ heaven
    Claira Summers
    Claira Summers


    Location | Ligging : Naboomspruit
    Posts | Bydraes : 347
    Points | Punte : 489
    Join date | Datum aangesluit : 2011-09-25
    Age | Ouderdom : 49

    Net die Djirre sal wiet - vers voorlesing deur Ammie Moon Empty Re: Net die Djirre sal wiet - vers voorlesing deur Ammie Moon

    Post by Claira Summers Mon 26 Sep 2011, 12:18 am

    Groot plesier ek was mal daaroor, well done
    SWERWER
    SWERWER


    Location | Ligging : Pretoria
    Posts | Bydraes : 148
    Points | Punte : 163
    Join date | Datum aangesluit : 2011-09-06
    Age | Ouderdom : 67

    Net die Djirre sal wiet - vers voorlesing deur Ammie Moon Empty Re: Net die Djirre sal wiet - vers voorlesing deur Ammie Moon

    Post by SWERWER Mon 26 Sep 2011, 1:56 pm

    More Ammie,

    Ek kry vir Nomsa so jammer as sy by die Djirre haar hart gaan uitstort. Soos meeste van jou werk is hierdie n treffende vers wat die hart en dialek van die mense in jou wereld verstaan en met kunstigheid en eerbied met dit omgaan.

    Jou werk bly vir my n belewenis soos om klein en mooi skulp verassings op die hoogwatermerk op te tel en te bewonder.

    SWERWER
    AmmieMoon
    AmmieMoon


    Location | Ligging : Saldanhabaai
    Posts | Bydraes : 413
    Points | Punte : 689
    Join date | Datum aangesluit : 2011-08-28
    Age | Ouderdom : 25

    Net die Djirre sal wiet - vers voorlesing deur Ammie Moon Empty Re: Net die Djirre sal wiet - vers voorlesing deur Ammie Moon

    Post by AmmieMoon Tue 27 Sep 2011, 2:49 am

    Naand Swerwer

    Dankie vir die erkenning wat jy deur jou kommentaar aan my verleen aangaande my passie en diep inner liefde vir my streek se mense..... Ek is 'n kaalvoet weskus vrou wat my mense daagliks soos 'n klein blou wolkombersie om my skouers drapeer, want hulle maak my rug toe en help om my as mens te definieer ... 'Nomsa' is vrou, in eenvoud, maar haar hart en binne rou geensins ander as die van die universele vrou.... haar 'eenvoudige' konfrontering en benadering tot haar God, sprekend van ieder van ons se seer, verlies en konfrontering van daaglikse verhoudings en hart-aangeleenthede... Sy is kind van my wêreld, sy is vrou, dus ook ek..... Dankie weereens vir jou lees en inset...dis kosbaar vir my! Like a Star @ heaven

    Sponsored content


    Net die Djirre sal wiet - vers voorlesing deur Ammie Moon Empty Re: Net die Djirre sal wiet - vers voorlesing deur Ammie Moon

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Fri 29 Mar 2024, 9:15 am