FreeStyle

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

3 posters

    Lof vir Pa

    Enid
    Enid


    Location | Ligging : Wes Kaap
    Posts | Bydraes : 339
    Points | Punte : 509
    Join date | Datum aangesluit : 2011-09-05
    Age | Ouderdom : 51

    Lof vir Pa Empty Lof vir Pa

    Post by Enid Mon 12 Sep 2011, 7:11 pm

    “You make your bed, you sleep on it.”

    Met Vadersdag wat sondag kom, raak ek van vooraf opstandig. Daardie “PA” woord het vir my ‘n skelwoord geword. Emosies wat wil skree van frustrasie, daardie “wie gee om” of dit “windgat dag” is, want vir ‘n maand lank lees en gesels almal “Vadersdag” en vir my raak dit meer en meer belaglik.
    Ek wil eintlik vir myself afvra: “Hoekom is moedersdag dan vir jou aanvaarbaar.” Dan tergelyke tyd vir myself antwoord: “Want ek het ‘n moeder wat omgee en luister en nie haar eie belange soek nie.”

    “Gelukkige Vadersdag Pa en dankie vir alles wat Pa vir my beteken, soos om te vat wat jy wil he, die heeltyd. Jou eie belange soek en de hel met die res, want jy het niemand nodig nie. Nie eers jou eie kinders nie.”

    Nou sal al die pappas my soos ape aankyk en dink. “Wat gaan met die vrou aan,is sy van lootjie getik, het sy haar varkies verloor?”
    Nee, ek is net verskriklik kwaad, kwaad vir die verwaarlosing van my verstandelike welstand en ja nogal siek en sat vir die “ge-vadersdag” storie en oeh en aaaah van PA.
    Hy het mooi gepreek wat hy nie gedoen het nie.
    Hopelik lees ‘n pa die rubriek en besluit vandag om met sy kinders reg te maak. Al is dit dan al wat ek vandag bereik met die stuk, dan is dit reg so. Te veel Pa’s is onbetrokke by hulle kinders, of moet ek eerder uitspel, was onbetrokke en ongelukkig moet die mense, van vandag daaronder lei.

    In die ou dae was dit mos die gesegde. “Kinders moet gesien word en nie gehoor word nie.”

    Wat doen die Pa’s? Hulle moet gaan werk. In sommige gevalle het dit ongelukkig nie by werk gebly nie en was owerspel aan die orde van die dag. Funksies by die werk, natuurlik en Ma dink.
    “Shame, my man werk so hard.”

    Ek val nie meer vir daardie een nie en vir die tweede keer moet ek dit uit my sisteem kry. Hoe dan anders as jou Pa nie eers met jou praat nie, want hy is reg. Heeltemal reg, met alles.
    anderkant
    anderkant


    Location | Ligging : Port Elizabeth
    Posts | Bydraes : 342
    Points | Punte : 382
    Join date | Datum aangesluit : 2011-09-04
    Age | Ouderdom : 47

    Lof vir Pa Empty Re: Lof vir Pa

    Post by anderkant Mon 12 Sep 2011, 11:23 pm

    Ek dink in hierdie geval is die terapeutiese waarde van hierdie gevoelens neerpen meer werd as enige kommentaar wat ek hiertoe kan byvoeg.
    Enid
    Enid


    Location | Ligging : Wes Kaap
    Posts | Bydraes : 339
    Points | Punte : 509
    Join date | Datum aangesluit : 2011-09-05
    Age | Ouderdom : 51

    Lof vir Pa Empty Re: Lof vir Pa

    Post by Enid Mon 12 Sep 2011, 11:42 pm

    dankie Rudi
    avatar
    Nico10


    Posts | Bydraes : 57
    Points | Punte : 122
    Join date | Datum aangesluit : 2011-09-12
    Age | Ouderdom : 38

    Lof vir Pa Empty Re: Lof vir Pa

    Post by Nico10 Tue 13 Sep 2011, 7:45 pm

    Dit is 'n tragiese vertelling hierdie, maar dis goed dat dit op skrif gestel word. Hierdie verhale moet vertel word.
    Enid
    Enid


    Location | Ligging : Wes Kaap
    Posts | Bydraes : 339
    Points | Punte : 509
    Join date | Datum aangesluit : 2011-09-05
    Age | Ouderdom : 51

    Lof vir Pa Empty Re: Lof vir Pa

    Post by Enid Tue 13 Sep 2011, 7:51 pm

    ja Nico, pretty sad, ongelukkig 'n helse probleem en julle lol die teikenmark...want sien om dit op hom uit te haal werk nie, dankie vir die lees
    avatar
    Guest
    Guest


    Lof vir Pa Empty Re: Lof vir Pa

    Post by Guest Tue 13 Sep 2011, 8:04 pm

    ek lees en ril, ek had n goeie pa, nie sonder sonde maar sy goed het sy kwaad oorskry, en sy wysheid vergoei diep in my ek wees in, maar as ek jou verhaal lees lees ek die een wat my kinders nou reeds se en ek bid en hoop hul pa maak reg voor dit nie meer kan, ek wens hy wil dit lees,... gil Enid want dit is jou reg!
    Enid
    Enid


    Location | Ligging : Wes Kaap
    Posts | Bydraes : 339
    Points | Punte : 509
    Join date | Datum aangesluit : 2011-09-05
    Age | Ouderdom : 51

    Lof vir Pa Empty Re: Lof vir Pa

    Post by Enid Tue 13 Sep 2011, 11:07 pm

    Dankie Nala, probleem is...dit werk nie, volgens hom het hy die reg om gelukkig te wees hmmm

    Sponsored content


    Lof vir Pa Empty Re: Lof vir Pa

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Mon 20 May 2024, 11:10 am