FreeStyle

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

+4
SWERWER
anderkant
AmmieMoon
Danie Stander
8 posters

    Calvinisme

    avatar
    Besoeker
    Guest


    Calvinisme - Page 3 Empty Re: Calvinisme

    Post by Besoeker Thu 29 Sep 2011, 8:48 pm

    'is anderkant die arme skrywer van hierdie vers se bedoeling ...
    avatar
    Guest
    Guest


    Calvinisme - Page 3 Empty Re: Calvinisme

    Post by Guest Thu 29 Sep 2011, 8:53 pm

    totaaaaaal maar sal hom leer om in die woud van vier nagte te kom speel!! hier waar ons enige vorm kan aaneem met net twee keer aweregs draai
    avatar
    Besoeker
    Guest


    Calvinisme - Page 3 Empty Re: Calvinisme

    Post by Besoeker Thu 29 Sep 2011, 8:55 pm

    waar fafnir sy bromieddampe oppie groen gras blaas , om bose betreders te dood?
    avatar
    Guest
    Guest


    Calvinisme - Page 3 Empty Re: Calvinisme

    Post by Guest Thu 29 Sep 2011, 9:04 pm

    en die heks in die boom sit en giggel,.......... wonder waneer lewer face book my unicorn af?
    Willem Coetzee
    Willem Coetzee


    Location | Ligging : johannesburg
    Posts | Bydraes : 44
    Points | Punte : 103
    Join date | Datum aangesluit : 2011-08-28
    Age | Ouderdom : 59

    Calvinisme - Page 3 Empty Re: Calvinisme

    Post by Willem Coetzee Fri 30 Sep 2011, 12:28 am

    Haai Danie

    Laat ek maar begin om te se dat die enigste intolleransie wat ek het - is vir intolleransie. So, Calvinisme is ook 'n bestaande sienning - een waarmee ek persoonlik erg verskil.

    Dit is egter nie die punt vir my in jou gedig nie. Ek dink dat jy passie en oorsteek van grense as 'n besondere beeld gebruik het om met die kern van Calvinisme te kontrasteer. Die bevryding - amper in die vorm van rebellie - vertel van 'n persoonlike oorwinning om eie menswees los te maak van 'n ideologie.

    Ek hou baie van jou gedig!
    Danie Stander
    Danie Stander


    Location | Ligging : Vaalwater
    Posts | Bydraes : 31
    Points | Punte : 33
    Join date | Datum aangesluit : 2011-09-26
    Age | Ouderdom : 44

    Calvinisme - Page 3 Empty Re: Calvinisme

    Post by Danie Stander Fri 30 Sep 2011, 1:47 am

    Mense, die nuweling is besig om doelbewus te verdwaal in die vier nagte bos...want dis lekker! Om 'n pyp in goeie geselsskap op te steek is nooit 'n mors van tyd nie, tog teelaarde vir innoverende gedagtes. Maar soos dit enige groentjie betaam, loop ek eers saggies rond in hierdie wonderbos en hou my oe oop om als te sien en te leer... Maar net dalk mag daar een of ander tyd iets ontsnap uit my pen wat werklik die oe mag rek en die kinnebakke die grond laat tref...

    avatar
    Guest
    Guest


    Calvinisme - Page 3 Empty Re: Calvinisme

    Post by Guest Fri 30 Sep 2011, 1:57 am

    aangesien jy nou die polemiek hier begin het wil ek graag uit joseph Campbell se boek The Mask of God- Primitive Mytholigy aanhaal oor die alewige rusie oor wie nou aan die regte geloof behoort, en ek moet byvoeg dit beaam presies wat ek soveel keer vir mense se wat my oor my ou geloof pad aanvat,..
    The conflict of authorities, theories, and opinions that raged in the course, particularly, of the nineteenth century, when the ranges of knowledge were expanding in every field of research (classical and Oriental scholarship,comparative philology, folklore, Egyptology, Bible criticism, anthropology, etc.) resembled the mad tumult of the old Buddhist parable of "The Blind Men and the Elephant." The blind men feeling the animal's head declared, "An elephant is like a water pot"; but those at his ears, "He is like a winnowing basket"; those at his tusks, "No, indeed, he is like a plowshare"; and those at his trunk, "He is like a plow pole." There were a number feeling his belly. "Why," they cried, "he is like a storage bin!" Those feeling his legs argued that he was like pillars; those at his rectum, that he was like a mortar; those at his member, that he was like a pestle; while the remainder, at his tail, were shouting, " An elephant is like a fan." And they fought furiously among them-selves with their fists, shouting and crying, "This is what an elephant is like , that is not what an elephant is like"; "This is not what an elephant is like; that is what an elephant is like."
    avatar
    Guest
    Guest


    Calvinisme - Page 3 Empty Re: Calvinisme

    Post by Guest Fri 30 Sep 2011, 2:02 am

    oordie ontsnapping uit die pen, soos jy sal sien in veral van my engelse werke doen ek dit nogal van tyd tot tyd soos my who the fuck is alice,... mense reken of ek is skisofrenies of op acid!! lol! oo en ek het twee ou gedigte geplaas om jou vraag van vanmiddag te antwoord, die oor mishandeling,
    Danie Stander
    Danie Stander


    Location | Ligging : Vaalwater
    Posts | Bydraes : 31
    Points | Punte : 33
    Join date | Datum aangesluit : 2011-09-26
    Age | Ouderdom : 44

    Calvinisme - Page 3 Empty Re: Calvinisme

    Post by Danie Stander Fri 30 Sep 2011, 2:25 am

    Thx Ronel! Enigiets om 'n gesonde gesprek aan die gang te sit is goed genoeg vir my! Ek sal bietjie gaan loer na jou ander gedigte...was heel middag uithuisig! En dan sal ek hopelik kan kommentaar lewer lol!!!

    Ok, nou begin ek op dun ys loop...gedigte, verse, rympies- daai goed is my hartstaal. Wanneer ek dig is dit gewoonlik baie persoonlik en my eie persoonlike verlossing of stryd of wat ookal, en sodra die vers klaar is, is ek leeg... Maar dit bly lekker om ander daaroor aan die dink te sit! Aan die ander kant skryf ek graag kortverhale, en daar haal ek alle brieke af en gee nie regtig om wie ek skok nie! Dan maak ek losbandig gebruik van "kunstenaars vryheid Wink !! Sal (miskien) iewers een plaas...weereens meer om reaksie uit te lok as enigiets anders!
    anderkant
    anderkant


    Location | Ligging : Port Elizabeth
    Posts | Bydraes : 342
    Points | Punte : 382
    Join date | Datum aangesluit : 2011-09-04
    Age | Ouderdom : 47

    Calvinisme - Page 3 Empty Re: Calvinisme

    Post by anderkant Fri 30 Sep 2011, 2:29 am

    Ek sien uit na die kortverhaal.
    avatar
    Guest
    Guest


    Calvinisme - Page 3 Empty Re: Calvinisme

    Post by Guest Fri 30 Sep 2011, 2:37 am

    nou dit is die doel van freestyle vryheid van spraak
    "People demand freedom of speech to make up for the freedom of thought which they avoid."
    - Soren Aabye Kierkegaard (1813-1855)
    hoooowwweverrrrr............ maak net seker jy sit duidelike ouderdoms peberkings op
    anderkant
    anderkant


    Location | Ligging : Port Elizabeth
    Posts | Bydraes : 342
    Points | Punte : 382
    Join date | Datum aangesluit : 2011-09-04
    Age | Ouderdom : 47

    Calvinisme - Page 3 Empty Re: Calvinisme

    Post by anderkant Fri 30 Sep 2011, 2:43 am

    Kan mens vir 'n meer gepaste aanhaling gevra het: dit spreek direk tot die kern van die vers volgens die skrywer. Hernuwing van geloof binne die kerk - en hy het die moontlikheid raakgesien om dit te doen deur 'n vrye skakeling tussen teologie, sielkunde en filosofie. Jou verwysingsraamwerk is treffend Ronel.
    avatar
    Guest
    Guest


    Calvinisme - Page 3 Empty Re: Calvinisme

    Post by Guest Fri 30 Sep 2011, 2:47 am

    dankie rudi, het jy die aanhaling van josheph Cambell gelees so 3 kommentare terug? toe ek dit sien toe weet ek dit pas net hier!!
    anderkant
    anderkant


    Location | Ligging : Port Elizabeth
    Posts | Bydraes : 342
    Points | Punte : 382
    Join date | Datum aangesluit : 2011-09-04
    Age | Ouderdom : 47

    Calvinisme - Page 3 Empty Re: Calvinisme

    Post by anderkant Fri 30 Sep 2011, 2:58 am

    Ek het dit gelees ja en moes glimlag, die ironie is opvallend. Smile
    avatar
    Guest
    Guest


    Calvinisme - Page 3 Empty Re: Calvinisme

    Post by Guest Fri 30 Sep 2011, 3:10 am

    was nogal my mening ook
    Claira Summers
    Claira Summers


    Location | Ligging : Naboomspruit
    Posts | Bydraes : 347
    Points | Punte : 489
    Join date | Datum aangesluit : 2011-09-25
    Age | Ouderdom : 49

    Calvinisme - Page 3 Empty Re: Calvinisme

    Post by Claira Summers Sat 01 Oct 2011, 12:44 am

    Ek sien van gister af nog regdeur besig met hierdie baie sensitiewe onderwerp. Hello julle almal. Ou Danie jy laat die page gons jong. Nie alles gelees nie maar ja!
    Rudi Coetzer
    Rudi Coetzer


    Location | Ligging : Jakarandastad
    Posts | Bydraes : 1071
    Points | Punte : 2214
    Join date | Datum aangesluit : 2011-09-03
    Age | Ouderdom : 57

    Calvinisme - Page 3 Empty Re: Calvinisme

    Post by Rudi Coetzer Sat 01 Oct 2011, 8:14 pm

    geez..
    epies.
    en meesleurend.
    vloed mens weg op n malle meule.....
    (ek verstaan die idee agter alles aan een......en dis in teorie en konsep n goeie idee....maar tog:die werk smeek vir strofes..op die regte plekke natuurlik!)
    Stunning werk.
    Danie Stander
    Danie Stander


    Location | Ligging : Vaalwater
    Posts | Bydraes : 31
    Points | Punte : 33
    Join date | Datum aangesluit : 2011-09-26
    Age | Ouderdom : 44

    Calvinisme - Page 3 Empty Re: Calvinisme

    Post by Danie Stander Sat 01 Oct 2011, 8:58 pm

    Baie dankie, Rudi. Ek aanvaar jou kritiek op strofes in goeie gees. Die ding is, hierdie is in totaal ander vorm geskryf, baie meer ritmies en vloeiend, maar ek kry dit nie op die oorspronklike manier geplaas nie! En dit verloor trefkrag soos dit is...

    Sponsored content


    Calvinisme - Page 3 Empty Re: Calvinisme

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Thu 16 May 2024, 11:20 am